مدیریت سوشال مدیا

آیا نتایج تلاش‌های شما برای مدیریت شبکه های اجتماعی و دیده شدن در سوشال مدیا کمتر از انتظارات است؟ اکنون بیش از هر زمان دیگری، رسانه های اجتماعی یک محیط برای افزایش فروش و دیده شدن کسب و کار است. شما نیاز به یک برنامه ریزی منسجم، تعهد 100 درصد و بودجه ای کاملا تعریف شده دارید. علاوه بر گسترش ارگانیک، شما باید مبلغی را برای تبلیغات سرمایه گذاری کنید.

برای به حداکثر رساندن حضور آنلاین شما، ما اینجا هستیم تا خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی را به بهترین نحو به شما ارائه دهیم. سرویس مدیریت صحیح اینستاگرام می تواند فالوورها را جذب کند و پرورش دهد و به مشتریان وفادار تبدیل کند. کمپین‌های مدیریت شبکه های اجتماعی که تیم ما برای کسب‌وکارهای کوچک، شرکت‌ها یا مشتریان پیاده‌سازی و اجرا کرده است، گواهی بر این امر است.

مدیریت رسانه های اجتماعی چیست؟

با گسترش رسانه‌ های اجتماعی، نتورک و ارتباطات بسیار اهمیت پیدا کرده اند.

به همین دلیل است که برند ها باید مطمئن شوند که محتوا هایی را پست می‌کنند که اطلاعاتی که درباره محصولات جدید می دهند، ارتباط خوبی با مشتریان برقرار می کنند و جامعه درگیر ارتباط است.

مدیریت شبکه های اجتماعی که گاهی اوقات مدیریت بازاریابی رسانه های اجتماعی نامیده می شود، شاخه ای از بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) است که برنامه ریزی، ساخت و انتشار محتوا در پلتفرم های اجتماعی را پوشش می دهد. این شامل ممیزی های منظم پروفایل های اجتماعی و تحقیقات مخاطبان هدف است که برای انتشار محتوای مرتبط ضروری است.

در شرکت امیرحسین کیانی، ما برای مدیریت موفقیت‌آمیز حساب‌های رسانه‌های اجتماعی مشتریانمان، رویکردی جامع داریم. شرکت مدیریت شبکه های اجتماعی ما راه حل های ارگانیک و پولی را برای ارائه کارآمدترین و سودآورترین نتایج ترکیب می کند.

فرآیندهای یکپارچه برای حداکثر تأثیر

بازاریابی رسانه های اجتماعی مستلزم فرآیندهای یکپارچه تری برای اطمینان از ارتباط متقابل بین مشتری و شما است. اگر امیدوارید برای فعالیت های رسانه های اجتماعی خود به نتیجه برسید، کانال های اجتماعی کافی نیست. جدا از درک کامل و یادگیری دقیق تعریف مدیریت شبکه های اجتماعی، باید بر فرآیندهای اصلی آن نیز تسلط داشته باشید. این به شما در درک بهتر نحوه استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای به دست آوردن مزیت رقابتی و تقویت موثر کل استراتژی بازاریابی خود کمک می کند.

برنامه مدیریت رسانه های اجتماعی ما باید شامل موارد زیر می باشد:

Route to Success ایجاد استراتژی: نقشه یا طرحی که شامل اهداف رسانه های اجتماعی شما، مراحل رسیدن به آنها، جدول زمانی و معیارهای مربوطه برای پیگیری پیشرفت است. تعریف مدیریت رسانه های اجتماعی بدون ذکر استراتژی کامل نیست. این طرح اصلی است و به شما کمک می کند تا تصور کنید که مدیریت رسانه های اجتماعی تجاری برای شما چگونه به نظر می رسد. برخی از عوامل اصلی که باید در نظر بگیرید این است که در کدام پلتفرم ها سرمایه گذاری کنید، مخاطبان شما چه کسانی هستند، چه نوع محتوایی تولید کنید، چه شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) را اندازه گیری کنید و از کدام نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

Route to Success نظارت بر تعامل با مشتریان: فرآیند پاسخگویی به نظرات، سؤالات و تعاملات با تمام محتوای رسانه‌های اجتماعی و نمایه‌ها و ادامه گفتگو که توسط طرفداران آغاز می‌شود. مطالعات نشان می دهد که به طور متوسط دو سوم مصرف کنندگان تمایل به ارتباط با برندها دارند. پس منطقی است که در هر فرصتی که به دست می آورید، برای تسهیل ارتباط دو طرفه تلاش کنید. این موضوع برای همه پلتفرم‌های اجتماعی شما صادق است، حتی زمانی که در حال استقرار خدمات مدیریت اینستاگرام یا کاوش راه‌حل‌های مدیریت TikTok با استفاده از محتوای ویدیویی هستید.

Route to Success نظارت بر تجزیه و تحلیل: داده ها را جمع آوری و بررسی کنید و آن ها را با معیارهای خود برای نتایج دلخواه مقایسه کنید. اجازه دهید کمپین های مدیریت رسانه های اجتماعی شرکتی، کسب و کار شما را هدایت کنند. شما می‌توانید معیارهای مهم در پلتفرم‌های انتخابی خود، مانند معیارهای تعامل (لایک، اشتراک‌گذاری و نظرات)، تعداد بازدیدها و نرخ کلیک (برای تبلیغات اجتماعی هدفمند) را مورد نظارت و بررسی قرار دهید.

چرا کسب و کارها به مدیریت رسانه های اجتماعی نیاز دارند؟

راه حل های آنلاین که نام تجاری شما را متمایز می کند

مدیریت رسانه اجتماعی

صاحبان مشاغل و بازاریابان می دانند که رسانه های اجتماعی بخش مهمی از هر استراتژی دیجیتال است. به این ترتیب، رسانه های اجتماعی اغلب در راه اندازی یک کسب و کار یا برند تجاری مورد توجه قرار می گیرند.

اما وقتی وارد بازاریابی رسانه‌ های اجتماعی می‌شوید، فوراً مشخص می‌شود که اگر امیدوارید در پلتفرم‌ های اجتماعی موفق شوید، چندین عنصر وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید.

در نظر بگیرید که چگونه مدیریت شبکه های اجتماعی برای کسب‌ و کارهای کوچک به تنهایی نیازمند ایجاد یک استراتژی فراگیر، پست و زمان‌بندی محتوای با کیفیت، پاسخ به نظرات مشتریان، تعامل با کاربران و راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی پولی است.

برای این منظور، شما نیاز به ابزار و حتی یک تیم استراتژیست و متخصص دارید.

انتخاب هوشمندانه این است که روی یک تیم برون سپاری ماهر سرمایه گذاری کنید. شما می توانید از بکارگیری یک تیم اجتماعی متخصص با تجربه و موفق در به کارگیری کمپین های اجتماعی و استراتژی های مورد نیاز کسب و کار خود بهره مند شوید.

بسیاری از متخصصان ترجیح می دهند برای انجام کار به نرم افزار و ابزار تکیه کنند. با این حال، در حالی که بهترین ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی مطمئنا به ساده‌ سازی فرآیندهای شما کمک می‌کنند، این ابزارها جایگزین نیاز به یک متخصص نمی‌شوند. ما در شرکت امیرحسین کیانی، یک بازاریاب باتجربه در رسانه های اجتماعی و محتوا را در اختیار شما قرار می دهیم که می تواند تلاش های خود را با استراتژی بازاریابی کل نگر شما هماهنگ کند و محتوایی را ارائه دهد که مستقیما با مخاطبان هدف شما صحبت کند و باعث دسترسی و تعامل شود.

پلتفرم هایی که سایت امیرحسین کیانی در مدیریت آن ها به شما کمک می کند

پلتفرم های مختلف به اقدامات مختلفی نیاز دارند. به عنوان یک شرکت مدیریت رسانه های اجتماعی برنده جوایز، ما این چالش را انجام می دهیم. مجموعه متنوع ما به ما این امکان را می دهد که به کسانی که به دنبال یک آژانس مدیریت اینستاگرام هستند یا با شرکت های مدیریت YouTube سر و کله بزنند، خدمت کنیم. اما بزرگترین نقطه قوت ما این است که همه چیز را به هم پیوند دهیم تا بهترین نتایج را بدست آوریم.

مدیریت حساب اینستاگرام

حدود یک سوم از ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه اینستاگرام، محصولی را در این اپلیکیشن خریداری کرده‌اند. مدیریت رسانه های اجتماعی در این پلتفرم برای دستیابی به اهداف فروش تان بسیار موثر خواهد بود.

مدیریت حساب لینکدین

کارشناسان ما لینکدین را مکانی بهینه برای شرکت‌های تجارت به کسب و کار (B2B) یافته‌اند تا مدیران و تصمیم‌گیرندگان را مجبور به مشارکت با آن ها کنند. ما از راه‌حل‌های مدیریت رسانه‌های اجتماعی برای تقویت اعتبار برند شما، نشان دادن رهبری فکری شما، پیشی گرفتن از رقبا و جلب اعتماد بازار استفاده می کنیم.

مدیریت حساب توییتر

ما در تولید توییت های جذاب برای مخاطبان هدف تان، تعامل با مخاطبان و مدیریت تبلیغات در توییتر به طور تخصصی و برنامه ریزی شده به شما کمک می کنیم.

مدیریت حساب یوتیوب

موفقیت تجاری یوتیوب به خوبی مستند شده است، اما دیده شدن در آن به نحوه ارائه ویدیوهای مرتبط با جستجوهای کاربران بستگی دارد. برند شما می‌تواند با تعبیه بهترین شیوه‌ های بهینه‌ سازی موتور جستجوی فنی (SEO) در کانال یوتیوب، به بازدید بی نظیری دست پیدا کند.

مدیریت حساب پینترست

هنگامی که کاتالوگ و عکس های برند خود را در Pinterest به اشتراک می گذارید، نرخ افزودن به سبد خرید و پرداخت خود را بهبود می بخشید. هیچ آژانس مدیریت رسانه های اجتماعی دیگری به اندازه ما در ارسال استراتژیک، بهینه سازی و قرار دادن پین های شما متعهد نیست.