طراحی سایت اختصاصی

اینترنت معدن طلایی از فرصت ها برای انواع مشاغل در سراسر جهان است. از قدرت آن به نفع خود استفاده کنید. امروزه لازم است که شما حضور آنلاین خود را افزایش دهید و پتانسیل بازار خود را با خدمات طراحی وب سایت امیرحسین کیانی کشف کنید. از طراحی و توسعه وب سایت گرفته تا بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) و نگهداری سایت، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

با طراحی سایت قوی، قدرت برند خود را به نمایش بگذارید

در دنیای دیجیتال امروزی، بسیار مهم است که با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه خود در ارتباط باشید تا از بازارهای جدید استفاده کنید و تجارت خود را گسترش دهید. آمارها نشان می دهد که تقریباً 4.57 میلیارد نفر در سراسر جهان کاربر فعال اینترنت هستند که 59 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهند. در این جامعه آنلاین، 53 درصد قبل از برقراری ارتباط با یک برند، تحقیقاتی را انجام می دهند تا مطمئن شوند که تصمیم درستی می گیرند.

مطالعه ای از Episerver همچنین نشان داد که 92 درصد از مصرف کنندگان از وب سایت یک برند با اهداف متعددی غیر از خرید بازدید می کنند. اینها شامل تحقیق محصول/خدمت، مقایسه خرید و بررسی کسب و کار است. این داده‌ها ثابت می‌کند که مصرف‌کنندگان به صورت ناگهانی خرید نمی‌کنند.

خدمات طراحی سایت با توجه به بازار گسترده جهانی، فقط برای خریداران آنلاین منطقی است که برندها را ارزیابی و مقایسه کنند تا بهترین پیشنهادات، قیمت ها و ویژگی های ممکن را پیدا کنند.

بدون حضور در وب، شما به طور خودکار فرصت برقراری ارتباط با مخاطبان هدف خود و محبوبیت برند خود را از دست می دهید. با طراحی سایت تعاملی و سفارشی اعتماد مصرف کننده را جلب کنید و نبض بازار را به دست آورید.

اگر به دنبال یک طراحی وب سایت خاص و تخصصی هستید، بهترین جا آمده اید

ایجاد یک حضور دیجیتالی، صرفا به معنای ساختن یک وب سایت و انتظار برای نزدیک شدن مشتریان به برند شما نیست. وب سایت شما پایه آنلاین شرکت شما است. این وب سایت به عنوان نقطه تماس اولیه مشتری و ماشین تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل عمل می کند. به این ترتیب، باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بالایی دارد، از رقبا متمایز است و با اهداف بازدیدکنندگان شما مرتبط است.

آمار نشان می دهد که طراحی وب سایت بر 94 درصد از اولین برداشت ها تأثیر می گذارد. علاوه بر این، موتورهای جستجو به وب سایت هایی با طراحی واکنش گرا و محتوای با ساختار مناسب اهمیت بیشتری می دهند. همچنین، 75 درصد از اعتبار سایت ناشی از طراحی صفحه وب است.

به عنوان یک صاحب کسب و کار، بسیار مهم است که یک طراحی سایت ریسپانسیو داشته باشید تا برای موتورهای جستجو و کاربران آنلاین جذاب باشد. شما باید اطمینان حاصل کنید که مشتریان هدف شما هنگام جستجوی آنلاین شرکت تان، یک پلتفرم تجاری جذاب را مشاهده می کنند. در غیر این صورت، خطر از دست دادن اعتماد مشتریان احتمالی خود را دارید و آنها را از تعامل با برند خود منصرف می کنید.

روی طراحی سایت ریسپانسیو سرمایه گذاری کنید و برای برند خود اعتماد و اطمینان ایجاد کنید. شرکت طراحی وب ما خدمات طراحی سایت سازگار با موتور های جستجو را ارائه می دهد که هدف آن افزایش رتبه جستجوی شما، افزایش بازدید وب سایت شما و تبدیل بازدیدکنندگان صفحه به مشتریان پولی است.

طراحی سایت با وردپرس

همین امروز یک جلسه مشاوره با شرکت طراحی سایت ما هماهنگ کنید و به ما اجازه دهید به شما کمک کنیم تا یک طراحی وب سایت حرفه ای داشته باشید که ترافیک سایت شما را افزایش دهد و نرخ تبدیل سایت تان را بالا ببرد.

مزایای رقابتی طراحی وب سایت واکنش گرا

تعداد زیادی از اندازه های مختلف صفحه نمایش در دستگاه ها وجود دارد. به این ترتیب، مهم است که طراحی سایت شما بتواند با هر اندازه صفحه نمایش امروز یا در آینده سازگار شود. با طراحی سایت واکنش گرا، می توانید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به نیازهای مشتری و قابلیت های دستگاه هایی که استفاده می کنند پاسخ می دهد.

در اینجا دلایل بیشتری ذکر شده است که خدمات طراحی سایت ما، ارزش سرمایه گذاری شما را دارد:

کاهش هزینه نگهداری

با طراحی سایت ریسپانسیو، شما فقط به یک نسخه از وب سایت خود نیاز دارید که برای همه دستگاه ها بهینه شده باشد. این فرآیند زمان بر برنامه نویسی برای سیستم های مختلف را حذف می کند و توسعه و مدیریت سایت شما را ساده می کند. مهمتر از آن، طراحی سایت ریسپانسیو برای موبایل هزینه های توسعه و نگهداری سایت شما را کاهش می دهد.

افزایش رتبه بندی جستجو

موتورهای جستجو، سرعت، قابلیت استفاده و محتوای وب سایت را به عنوان شاخص های ارزش وب سایت تشخیص می دهند. وب سایت های بهینه شده با طراحی سایت واکنش گرا در جستجو ها در رتبه بالا تری قرار می گیرند. با کمک شرکت طراحی سایت ما، می توانید اطمینان حاصل کنید که سایت شما از دستورالعمل های موتورهای جستجو پیروی می کند و امتیازات کاربردی خوبی کسب می کند.

ترافیک بیشتری به دست آورید

یک گزارش نشان داد که 69 درصد از مصرف کنندگان از گوشی های هوشمند خود برای انجام تحقیقات محصول استفاده می کنند. این جمعیت 52.6 درصد از ترافیک جهانی وب را که از دستگاه های تلفن همراه می آید، تشکیل می دهند. شرکت طراحی سایت ما سیگنال های اعتماد را در وب سایت شما قرار می دهد و آن را برای سازگاری با موبایل و مرورگر بهینه می کند تا ترافیک سایت را افزایش دهد.

افزایش بازدید سایت

سرمایه گذاری در خدمات طراحی سایت یک راه مقرون به صرفه برای ایجاد حضور در وب و افزایش قرار گرفتن در معرض مشتریان آنلاین است. وب سایتی که به خوبی بهینه شده باشد، بازدید بیشتری به دست می آورد و افراد مناسب را جذب می کند. با آژانس طراحی وب ما تماس بگیرید و اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در زمان مناسب توسط مشتریان ایده آل شما دیده می شود.

افزایش نرخ تبدیل

طبق آمار، نرخ تبدیل خرده فروشی جهانی در دستگاه های تلفن همراه 1.82 درصد است. از خدمات طراحی سایت استفاده کنید تا سایت خود را mobile friendly کنید و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید. طراحی وب ریسپانسیو نه تنها مشتریان شما را به قیف فروش سوق می دهد، بلکه مکمل بازاریابی شبکه های اجتماعی و کمپین های تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک شما نیز می باشد.

دستیابی به مشتریان بیشتر

وبگردی با تلفن همراه، در حال حاضر برای کاربران اینترنت از دسکتاپ پیشی گرفته است. داده‌های نشان داد که ۷۰ درصد از کل زمان مختص رسانه‌های دیجیتال در دنیا صرف گوشی‌های هوشمند می‌شود. در خدمات طراحی سایت ما سرمایه گذاری کنید و یک وب سایت واکنش گرا دریافت کنید که بدون در نظر گرفتن دستگاه، تجربه مثبتی را برای کاربران آنلاین فراهم می کند.

افزایش شهرت برند

تجربه کاربری پیشرفته تصویر برند را بهبود می بخشد و اعتماد آنلاین را افزایش می دهد. یک مطالعه تحقیقاتی نشان داد که 65 درصد از مشتریان با ارائه یک تجربه تلفن همراه یکپارچه، دیدگاه بهتری نسبت به کسب‌وکارها پیدا می کنند. با طراحی صفحه وب ریسپانسیو، لازم نیست نگران خوانایی وب سایت خود باشید. خدمات طراحی وب سایت ما هویت کسب و کار شما را با طراحی سایت کاربر پسند می سازد و تقویت می کند.

بهینه سازی تجربه کاربری

از هر 10 خریدار، 6 نفر نشان می‌دهند که قابلیت خرید موبایلی یک وب‌سایت در انتخاب برند بسیار مهم است. با توجه به اینکه 30 درصد از جستجوهای گوگل از طریق تلفن های همراه انجام می شود، داشتن یک طراحی وب سایت واکنش گرا برای دستیابی به موفقیت آنلاین ضروری است. خدمات طراحی وب سایت ما به گونه ای طراحی شده است که به بازدیدکنندگان صفحه شما یک تجربه تلفن همراه مثبت و جذاب ارائه دهد.

طراحی وب سایت با وردپرس

سهم بازار وردپرس با اختلاف بسیار زیاد در سراسر جهان در رتبه اول است. آمار نشان می دهد که 59.4 درصد از تمام وب سایت ها در سراسر جهان از وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنند. وردپرس تقریباً 35 درصد از اینترنت را در اختیار دارد و همچنین مسئول 1.1 میلیون ثبت دامنه در هر شش ماه است.

با توجه به CMS کاربرپسند و به روز رسانی آسان وردپرس، این اعداد تعجب آور نیستند. با وردپرس می توانید راحت وارد وب سایت خود شوید و تغییرات فوری ایجاد کنید. همچنین افزونه‌ها، پشتیبانی و گزینه‌های امنیتی متعددی را برای کمک به صاحبان وب‌سایت در ایجاد یک تجربه کاربری مثبت ارائه می‌دهد.

وردپرس

یک چارچوب دیجیتالی قوی ایجاد کنید و با خدمات طراحی سایت وردپرس ما در رقابت با سایر وب سایت ها حرفی برای گفتن داشته باشید. شرکت طراحی وب سایت وردپرس ما از نزدیک با مدیران پروژه شما همکاری می کند تا اطمینان حاصل شود که هر جنبه ای از وب سایت شما با نام تجاری و اهداف منحصر به فرد شما مطابقت دارد. ما در جریان آخرین روندها و پیشرفت های صنعت هستیم تا خدمات طراحی وب وردپرس را به شما ارائه دهیم که نیازهای شما را برآورده می کند.

آنچه ما به شما ارائه می دهیم:

  • فرآیند کامل طراحی وب وردپرس
  • متخصصان طراحی سایت وردپرسی
  • توسعه دهندگان فرانت اند خبره
  • تست های عملکرد وب سایت
  • مدیریت پروژه مشتری محور
  • گزارشات جامع از فرایند کار

طراحی وب سایت اختصاصی

در سایت امیرحسین کیانی، ما زمان و تلاش خود را صرف توسعه و طراحی وب سایت هایی می کنیم که با برند منحصر به فرد شما مطابقت داشته باشد و با نیازهای مخاطب خاص شما هماهنگ باشد. شرکت طراحی وب ما از طرح های قالب و گرافیک های از پیش بسته بندی شده استفاده نمی کند. ما تجزیه و تحلیل عمیق سایت، محک زدن رقبا و تجزیه و تحلیل مخاطبان را برای شناسایی نقاط فروش منحصر به فرد شما (USP) و تعیین مسیر تبدیل وب سایت شما انجام می دهیم.

خدمات طراحی وب سایت سفارشی ما به شما این امکان را می دهد:

  • برای برند خود اقتدار ایجاد کنید
  • از تصویر برند خود محافظت کنید
  • گزاره های ارزش منحصر به فرد خود را برجسته کنید
  • یک تداعی برند مثبت ایجاد کنید
  • یک تجربه برند شخصی ارائه دهید
  • نرخ تبدیل وب سایت خود را بهبود بخشید
  • هزینه های توسعه و مدیریت سایت را کاهش دهید
  • سودآوری طولانی مدت سایت خود را افزایش دهید

با یک وب سایت سفارشی، شما این قدرت را دارید که تمام جنبه های طراحی و عملکرد وب خود را کنترل کنید. کارشناسان طراحی و توسعه وب سایت ما اطمینان حاصل می کنند که طرح بندی، طرح رنگ و گرافیک سایت شما منعکس کننده شخصیت برند شما باشد. مهم تر از آن، شرکت طراحی وب ما، وب سایت شما را برای موتورهای جستجو بهینه می کند تا رتبه آنلاین شما را بهبود بخشد و مخاطبان هدف شما را جذب کند.

به قالب های آماده بسنده نکنید. در طراحی صفحات وب سفارشی سرمایه گذاری کنید و یک نمایندگی دیجیتال قابل اعتماد از شرکت خود بسازید.